Meni
Košarica

Pogosta vprašanja

Garantirano zadovoljstvo
30 dni.
Brezplačna dostava
za nakupe nad 60 €.
100% varen in udoben
nakup iz naslanjača.
Plačilo po povzetju
Nakup brez tveganja

Kakšen je čas dostave?
Dobiš, še preden si zaželiš :) Ampak res, brez heca, v 99 % so vsa naročila, ki so oddana na delovni dan do 15. ure, na Pošto oddane še isti dan. (Na GLS do 13 ure).

 

Kako vem, ali je izdelek na zalogi?
Pod sliko izdelka lahko vidiš: "Pri tebi čez"
1-2 dni: Izdelek je na zalogi, pri tebi praviloma že naslednji dan.
3-5 dni: Na zalogi pri zelo zanesljivem in hitrem dobavitelju. Izjemoma se lahko zgodi, da izdelka dobavitelj nima na zalogi, o čemer te obvestim takoj, ko dobim obvestilo od dobavitelja.
Pri dobavitelju 5-10 dni: Na zalogi pri malo bolj počasnem dobavitelju. Izjemoma se lahko zgodi, da izdelka nima na zalogi, o čemer te obvestim takoj, ko dobim obvestilo od dobavitelja.

Ni na zalogi: Izdelka ni ne pri nas, ne pri dobavitelju, zato dobava v tem trenutku žal ni mogoča.

 

Kakšni so stroški pošiljanja?
Poštnino se preračuna v "Moja košarica". Za standardno pošiljanje preko kurirske službe GLS je poštnina enotna, 1.99 €. V kolikor želite, da vam dostavo opravi Pošta Slovenije, se poštnina obračuna glede na težo paketa. Pri nakupu nad 60 EUR, je poštnina za vas brezplačna, avtomatsko pa je izbran najbolj ekonomičen način pošiljanja. 

 

Kaj, če ne dobim paketa?
Zelo, zelo, zelo redko se zgodi, da paket na poti zatava. Sicer to hitro opazim, saj spremljam pakete, dokler niso prevzeti. Če pa se slučajno zgodi, da v roku treh dni po tem, ko je bil paket odposlan, ta še ni pri tebi, mi hitro pošlji mail na podpora@funky.si, da sprožim poizvedbo na Pošti/GLS-u. 

 

Kaj, če me ne bo doma, ko pripeljejo paket?
Pakete nam dostavljata kurirska služba GLS in Pošta Slovenije. Če te ni doma, ti pustijo obvestilo. S tem obvestilom prevzameš paket na lokaciji, ki vam jo sporoči GLS ali svoji Pošti. Če listek kje založiš, me kontaktiraj in povedal ti bom sledilno kodo paketa, s katero dobiš paket tudi brez obvestila.

 

Kaj pa, če se paket pri pošiljanju poškoduje?
Tudi to se včasih zgodi. Poslal ti bom nov izdelek. Reklamacijo pa bom za tem urejal jaz. Ti si zaslužiš nepoškodovan paket takoj in ne čez en mesec, ko dostavna služba reši reklamacijo.

 

Kako lahko plačam?
Po povzetju: Plačaš poštarju/kurirju ob prevzemu.
Po predračunu: na podlagi predračuna, ki pride po mailu, nakažeš preko spletne banke na naš TRR (veljavnost predračuna je 3 delovne dni ali po dogovoru).
PayPal: preko varnega sistema PayPal.
S kreditno kartico: Preko sistema Mollie (registracija ni potrebna).

 

Se moram za naročilo registrirati?
Ne, ni potrebno. Ko klikneš "Na blagajno", izberi "Nakup brez registracije".

 

Imam kodo za popust. Kam naj jo vnesem?
Popust unovčiš tako, da greš v "Mojo košarico" in klikneš "Uporabi kodo kupona". Prikaže se ti okvirček, v katerega vneseš kodo in pritisneš gumb "Uporabi kupon".

Če si prijavljen na novičke, potem vsake toliko časa prejmeš kupon, ki velja pri nakupu nad vsaj 10 EUR in ga ni mogoče koristiti za plačilo stroškov poštnine, razen če je določeno drugače. 

 

Prijatelj mi je poslal darilni bon. Kaj naj sedaj s tem kuponom?
Najprej izberi izdelke, ki jih želiš imeti. Nato greš v "Mojo košarico" in klikneš "Uporabi darilni bon". Prikaže se ti okvirček, v katerega vneseš kodo in pritisneš gumb "Uporabi kupon".

 

Kaj pa, če mi naročeni izdelek ne bo všeč?
Ne skrbi. Kar naročiš, lahko v miru preizkušaš kar 30 dni. V kolikor kadarkoli v tem času ugotoviš, da ti izdelek ne odgovarja, izpolni obrazec za vračilo izdelka. Hitro in prijazno ti bom vrnil kupnino za izdelek na tvoj TRR. Tako je, tvoj nakup je popolnoma brez tveganja.

 

Je moj nakup pri vas varen?
Seveda, je. Varnosti tvojih osebnih podatkov se zavedamo, zato upoštevamo vse usmeritve ZVOP. Poleg tega se v trgovino povezuješ preko posebne, varne (SLL) povezave. Tvojih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretji osebi.

 

Imate fizično trgovino?
Fizične trgovine žal nimamo. 

 

Kaj lahko še pričakujem?
Vztrajno se razvijamo v eno izmed bolje založenih spletnih trgovin na področju zabave. Izbiraš lahko med zabavnimi gadget izdelki, lesenimi igračami, puzzli, izdelki na daljinsko vodenje, darilnimi seti priznane kozmetike in še in še. Skratka, vse za zabavo, za vse starosti in vse za obdarovanje za vse priložnosti.

Nisem odgovoril na tvoje vprašanje? Pošlji mi ga na mail podpora@funky.si in najkasneje v 12 urah (praviloma pa veliko prej) ti bom odgovoril.

Za pravilno delovanje strani in boljšo uporabniško izkušnjo uporabljamo spletne piškotke. Politika zasebnosti.