Pokličite za Last minute osebni prevzem v Mengšu:     040 562 691

Spletni trgovec leta v kategoriji igrač

Garantiramo vaše zadovoljstvo

Ali pa vam prijazno vrnemo denar.

 

Brezplačna poštnina

za nakupe nad 60 €.

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

 

Upravljalec spletnega centra Funky.si

Luc-Mat d.o.o.
Štihova ulica 13,
1000 Ljubljana

Matična številka: 3827763
DDV številka: SI72267828


Telefon: 040562691

Email: info@funky.si

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

 

 

Splošno


Splošni pogoji nakupov v spletnem centru Funky.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju ter drugih relevantnih zakonov in podzakonskih aktov.

Z željo po zagotavljanju čim bolj točnih in uporabnih informacij smo izdelkom dodali slike in opise, katere smo predhodno prejeli od dobaviteljev in jih pred objavo pregledali ter ustrezno obdelali. Ob tem bi vas želeli opozoriti, da se pri vnosu besedila lahko prikrade tiskarski škrat; v tem primeru bomo zelo veseli, če nas o tem obvestite na info@Funky.si.

Slike artiklov, ki so objavljene zraven opisa, so simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti artikla, vendar se trudimo, da v veliki meri ne odstopajo od njihovega resničnega izgleda.

V spletnem centru Funky.si se beseda uporabnik nanaša tako na uporabnike ženskega kakor tudi moškega spola.

Znak Funky.si je zaščitena blagovna znamka pri Uradu za zaščito blagovnih znamk in dizajnov na območju EU (OHIM) pod registrsko številko 010468809. Blagovna znamka uživa zaščito do 5. decembra 2021. Vse pravice zadržane.

 

Pojmi


  • Uporabnik: vsaka registrirana uporabnica ali registriran uporabnik spletnega centra Funky.si
  • Upravljalec-Ponudnik-Dobavitelj-Prodajalec: družba Luc-Mat d.o.o.
  • Proizvajalec-Uvoznik-Dobavitelj: ker nekaterih artiklov upravljalec nima na zalogi jih na podlagi pogodbe o sodelovanju kupcem dostavljajo dobavitelji posredno preko upravitelja.
  • Kupec: vsak uporabnik, ki v spletnem centru Funky.si odda naročilo in je ob oddaji naročila star najmanj 18 let.


Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov


Narava poslovanja preko svetovnega spleta je zelo dinamična, pri čemer se ponudba spletnega centra Funky.si ažurira in spreminja. Zaradi omenjenega se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru bomo uporabnika po obdelavi naročila o tem tudi pisno obvestili. Cena v spletni trgovini funky.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. 

 

Registracija / Prijava

 

Za izvedbo naročila registracija ni potrebna.

Zaradi zagotavljanja varnosti pri nakupih v spletnem centru Funky.si je priporočljivo, da si novi uporabnik ustvari svoj unikaten račun (Registracija uporabnika), preko katerega lahko tudi spremlja vse pretekle nakupe, stanje tekočih naročil, kakor tudi spreminja podatke v svojem profilu. Ob registraciji je uporabnik dolžan posredovati zahtevane podatke (označene z zvezdico *), pri čemer se uporabniku dodeli uporabniško ime, (ime in priimek osebe ali ime podjetja) ter geslo.

Naročilo izdelkov se v spletnem centru Funky.si lahko opravi tudi brez registracije.

Ob prijavi lahko uporabniki označijo, da želijo prejemati občasne novice podjetja Luc-Mat d.o.o., ki so lahko tudi reklamnega značaja. V kolikor uporabniki tovrstnih novic več ne bi želeli prejemati, se lahko odjavi preko povezave, ki je pripeta k vskamu tovrstnemu sporočilu, ali pa lahko v zvezi s tem pošljejo e-pošto na naslov: info@Funky.si.

 

Registrirani uporabniki vstopijo v svoj profil s svojim prijavljenim elektronskim naslovom in izbranim geslom.

V primeru izgubljenega/pozabljenega gesla lahko uporabnik dobi novo geslo tako, da si ga ponovno izbere in potrdi.

Vsi osebni podatki se hranijo in obdelujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

 

 Načini plačila


Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu

V kolikor želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, ter za pošiljanje izberete Pošto Slovenije, je možno le plačilo z gotovino. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. V kolikor pa na podlagi obvestila, ki vam ga pusti lokalni poštar, pošiljko prevzamete na vaši pošti, pa je možno tudi plačilo s plačilnimi karticami.

V kolikor vam paket dostavi kurirska služba GLS, je ob prevzemu možno plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami.

  • s predhodnim nakazilom na TRR račun –  Luc-Mat d.o.o.,

Naročeno blago lahko na katerikoli banki, Pošti Slovenije ali preko elektronskega bančništva plačate z nakazilom na naš transakcijski račun št. SI56 6100 0000 3007 250, odprt pri Delavski hranilnici. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali po predračunu potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu vas prosimo, da navedete točen sklic in nam tako omogočite, da vam lahko zagotovimo čim hitrejšo izvedbo vašega naročila. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.

  • preko sistema Paypal - velja tudi za plačila s karticami

Z enostavno in brezplačno prijavo na www.paypal.com do najvarnejšega spletnega plačevanja na svetu. Plačilo preko Paypal-a lahko izvedete s sledečimi kreditnimi karticami: Visa, Mastercard in American Express.

  • Z Bitcoini preko sistema Coinbase

Ko izberete ta način plačila, boste preusmerjeni na stran za plačilo Coinbase, kjer bose opravili prenos Kriptovalute. Po uspešni transakciji boste preusmerjeni nazaj v našo trgovino na stran s potrditvijo naročila. 

 

Cene


Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Luc-Mat d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno – »Hvala za vaše naročilo«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Postopek nakupa


  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.Funky.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''V košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Sedaj lahko nakupujete dalje ali pa zaključite nakup s klikom desno zgoraj na »Košarica« ter kliknete na gumb »Blagajna«, kjer izpolnete podatke za dostavo, izberete način plačila ter vrsto dostave, lahko tudi vnesete kodo kupona.
  2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: V kolikor ste se zmotili ali premislili pri količini izdelkov, lahko število ali izdelek preprosto popravite ali odstranite direktno na »Blagajni«. Količino izdelkov popravite z vpisom pravilne številke/količine in kliknete zraven na gumb s puščicama »Posodobitev«. Izdelek pa odstranite s preprostim klikom na rdeč križec ob izdelku.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov,telefon, naslov, kraj, poštno številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Če je naslov dostave drugačen od naročnika, potem kliknete za odstranitev puščice pri napisu »Naslov plačnika je enak naslovu prejemnika«.
  • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo GLS, Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov v Mengšu (predhoden dogovor- vse informacije prejmete po naročilu na sms ali pa nas pokličete in se dogovorimo).
  • Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Plačilo po povzetju, PayPal – kreditne kartice, Po predračunu ter Coinbase (Bitcoin).
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilni bon jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  1. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Potrjujem naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za nakup pri Funky.si. Vaše naročilo smo uspešno shranili, vse podrobnosti pa smo vam poslali na mailki ste ga posredovali pri naročilu. Če maila ne vidite, preverite zavihek "Promocije", ali Vsiljeno pošto (Spam). Če imate kakršno koli vprašanje v zvezi z naročilom, nam pišite na mail info@Funky.si, ali nas pokličite na 040 562 691«

 

Postopek obveščanja o nakupu


  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • Postopek nakupa zapravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 
  • Naročilo potrjeno: Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca obvesti po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje ali pripravi za prevzem, kupcu izda ter pošlje račun in ga o tem obvesti po elektronski pošti. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Poleg blaga dobavitelj pošlje tudi račun v tiskani obliki, ki ga je kupec dolžan v primeru vračila blaga poslati nazaj.

 

Dostava


Vsa naročila, oddana med delovnikom pred 13 uro, odpošljem že isti dan v primeru plačila po povzetju, preko Paypala, Moneta ali s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

 

Možnost dostave:
- Paketna GLS dostava do kupca - Cena: 3,50 € z vključenim DDV po ustrezni stopnji.
- Pošta Slovenije, dostava - Cena dostave je različna in odvisna od teže košarice. Cena se izračuna v obrazcu za naročilo in že vključuje DDV.

- Osebni prevzem je možen ob predhodnem dogovoru v Mengšu, kjer pakiramo in oddajamo izdelke

- Brezplačna dostava nad 60 eur

 

Opozorilo: V primeru kadar paket dostavlja Pošta Slovenije in je kupec izbral način plačila po povzetju, mora kupec ob dostavi poravnati še strošek odkupnine v višini 1.05 EUR; ki si ga za svojo storitev zaračuna Pošta Slovenije.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si upravljalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

V primeru menjave ali vračila stroškov pošiljanja ne vračamo, razen če je dogovorjeno drugače. Kupec, ki blaga ob prvem pošiljanju ne prevzame, je ob ponovnem pošiljanju, izvedenem na njegovo zahtevo, dolžan predhodno poravnati celotno kupnino in stroške dostave na transakcijski račun dobavitelja.

Če z dostavo ne bi bili zadovoljni nas o tem prosimo obvestite.

 

GLS FlexDelivery

Kurirska služba GLS vam omogoča, da pred dostavo pošiljke, kar preko interneta spremenite praktično vse parametre dostave. Lahko izberete čas dostave, naslov dostave, osebo ki bo paket sprejela.... Ko GLS prevzame paket, vam pošlje email s podatki vašega paketa in povezavo do spletne strani, kjer na vašo željo lahko spremenite podatke o dostavi. 

Predstavitev GLS FlexDelivery si lahko pogledate TUKAJ.

 

Pakiranje

 

Stroški pakiranja so strošek podjetja Luc-Mat d.o.o.., razen če ni drugače dogovorjeno. Ker se trudimo biti okolju prijazna spletna trgovina, si pridružujemo pravico do uporabe rabljene ali reciklirane embalaže, kar pomeni, da tisk na paketu, v katerem kupec dobi zapakirano naročeno blago, ne odraža nujno vsebine paketa.

 

Odstop od nakupa, VRAČILO BLAGA - 30 dnevna garancija zaupanja

 

Kupec ima pravico, da v 30 dneh vrne kupljeno in nerabljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. V tem primeru je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa ter blagu priložiti tudi račun dobavitelja.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti dobavitelja, najkasneje v 30 dneh od prejetja blaga, razen če ni drugače dogovorjeno in sicer na kontaktni e-naslov info@Funky.si, nerabljeno blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Kupec vrne blago na naslov: Luc-Mat d.o.o., PE: Grobeljska 27, 1234 Mengeš.

Dobavitelj je dolžan prevzeti le tisto blago, ki še ni bilo uporabljeno, ni poškodovano in je zapakirano v originalni embalaži, kot je bilo poslano kupcu.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od dneva prevzema vrnjene pošiljke. 

 

Garancija

 

Vsi artikli imajo 1-letno garancijo, razen če je to na računu navedeno drugače. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, ima artikel 1-letno garancijo.

Če artikel nima proizvajalčeve garancije izvaja servis podjetje Luc-Mat d.o.o. V primeru da je artikel v stanju ko popravilo ni ekonomsko upravičeno, ga proizvajalec zamenja z drugim, enakim artiklom. V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.


Reklamacija

 

Reklamacija je upravičena, če je bilo kupcu dobavljeno blago s stvarno napako, če blago nima lastnosti, kot jih je prodajalec izrecno obljubil, oziroma če je bilo kupcu poslano blago, ki ne ustreza oddanemu naročilu.

V primeru reklamacije je kupec dolžan v roku 8 dni po prejemu blaga o ugotovljenih nepravilnostih nemudoma obvestiti dobavitelja na način, da je možno ugotoviti upravičenost reklamacijskega zahtevka. Kupec je dolžan poslati blago, ki je predmet reklamacijskega zahtevka, na naslov dobavitelja ali drug naslov, kot predhodno dogovorjenega ter na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico izbrati drug artikel iz ponudbe, zahtevati dobropis oz. darilne bone ali zahtevati vračilo kupnine. V kolikor kupec zahteva vračilo kupnine ima dobavitelj pravico, da kupcu zaračuna uporabnino artikla, t.j. najemnino za uporabo artikla od datuma prevzema do datuma vračila na naslov upravljalca.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare artikla ni mogoče rešiti nemudoma, dobavitelj sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije dobavitelj le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške, kakor tudi stroške povratne pošiljke istega artikla krije kupec.

Kupec, katerega reklamacijski zahtevek je upravičen, ima pravico do povračila stroškov pošiljanja blaga v pregled dobavitelju ali drugi osebi, kot predhodno dogovorjeno, pri čemer je dobavitelju dolžan poslati tudi kopijo računa za stroške dostave in ne sme preseči zneska, ki ga dobavitelj običajno zaračuna za dostavo blaga svojim kupcem. Morebiti višje zaračunan znesek dostave blaga do dobavitelja v primeru reklamacijskega zahtevka se kupcu ne povrne in bremeni slednjega.

V primeru zavrnjenega reklamacijskega zahtevka je kupec prav tako dolžan nositi stroške povratne dostave blaga, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe, s katero dobavitelj poslovno sodeluje, razen če kupec jasno in pravočasno izrazi zahtevo po uporabi storitev dostave specifičnega ponudnika, ki dobavitelju omogoča dostavo paketov z odkupnino. Dobavitelj blago, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, pošlje kupcu nazaj na naslov, kamor je bilo prvotno poslano, in sicer z odkupnino. V kolikor poslano blago s strani kupca ne bo prevzeto in bo vrnjeno nazaj na naslov dobavitelja, ga bo slednji sprejel in ga kupcu ponovno poslal z odkupnino le v primeru, da bo kupec dobavitelju predhodno na njegov TRR povrnil morebiti dejansko nastale stroške povratne dostave predhodno neprevzetega blaga s strani kupca. 

 

Pritožbe in spori

 

Luc-Mat d.o.o. (Funky.si)spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Funky.si si po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov info@Funky.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 040 562 691, pošljite elektronsko sporočilo na info@lucmat.eu ali nam pišite na naslov:

Luc-Mat d.o.o.

p.e. Grobeljska 27

1234 Mengeš

Postopek obravnave pritožbe je zaupen!

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi Luc-Mat d.o.o. (Funky.si) ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Luc-Mat d.o.o. (Funky.si) ,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Varovanje osebnih podatkov

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Nagradne igre

 

Organizator nagradnih iger je podjetje Luc-Mat d.o.o., Štihova ulica 13, 1000 Ljubljana. Sodelujoči v nagradnih igrah soglašajo z objavo njihovega imena in priimka na spletnih straneh, ki jih upravlja izvajalec, v primeru, če prejmejo nagrado. Prejemnik nagrade ne more biti pravna oseba. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Nihče od zaposlenih pri organizatorju oziroma izvajalcu in njihovih sorodnikov ne more sodelovati v nagradnih igrah. Nagrajenec dobi nagrado po pošti, poštnino krije organizator nagradne igre. V primeru, da nagrajenec zavrne nagrado se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.

 

Komunikacija

 

Upravljalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
  • prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Mnenja / komentarji uporabnikov

 

Za uporabniku prijazno in učinkovito delovanje spletnega centra Funky.si je pomembno vsako mnenje, ne glede na to ali je pohvala, graja ali predlog o izboljšavah za nas velikega pomena. Mnenja in ocene lahko, zaradi zagotavljanja kompetentnih podatkov, posredujejo samo osebe, ki so v spletni trgovini Funky.si kupili določen izdelek in želijo o njem posredovati svojo oceno ali komentar. Mnenja in ocene bodo objavljene šele, ko jih ekipa spletne trgovine Funky.si potrdi v administracijski plošči, kar lahko traja tudi nekaj dni a se trudimo biti čim bolj ažurni.

Samo z vašimi mnenji vam lahko tudi v bodoče omogočamo čim bolj enostavno spletno nakupovanje izdelkov vrhunske kvalitete.

 

Ker smo vsi samo ljudje se zavedamo, da včasih lahko pride tudi do nesporazumov ali različnih stališč, zato si bomo kot odgovorni ponudnik storitev spletnega centra Funky.si v največji meri prizadevali, da vse morebitne nesporazume rešimo hitro, učinkovito in v obojestransko korist.

Na vaše komentarje se bomo vedno odzvali v najkrajšem možnem času in z vami poskusili najti ustrezno rešitev.

Želimo, da se v spletnem centru Funky.si  počutite dobro, saj si z vami želimo zgraditi dolgoročen partnerski odnos, ki bo temeljil na odkriti in spoštljivi komunikaciji. Kakršnakoli vaša vprašanja in komentarje, bomo zato z veseljem sprejeli na naš kontaktni naslov in predvsem se bomo potrudili, da vam čim prej posredujemo odgovor. Vabimo vas, da nam posredujete tudi vaše morebitne predloge o novostih ali izboljšavah spletnega centra Funky.si.

Pri delovanju programa lahko včasih pride tudi do tehničnih težav. Ponudnik se zavezuje po svojih močeh napako odpraviti v čim krajšem možnem času. V kolikor to pomeni spremembo za kupca, bo ponudnik pred odpošiljanjem o tem obvestil naročnika. 



Za konec



Želimo vam veliko dobrega počutja in prijetnih nakupov!

Ekipa Funky.si

Luc-Mat d.o.o.